largetosmall.blogg.se

2013-08-16
22:16:00

Lugn dag
Fick en riktig sovmorgon imorse vilket jag behövde! Inte ens katten väckte mig (förutom en gång när han gick på låda) så jag bestämde mig för att ta det lungt idag över huvudtaget, även det som har med träning att göra! Så idag fick detta räcka: 300 hopp med hopprep35 sit-ups 20 knäböj20 knä-armhävningarÄven om jag inte gör alla 300 hopp med hopprepet på en gång så får jag upp flåset och jag blir varm och börjar nästan svettas i nacken när jag kombinerar med lite styrkeövningar. Det är i princip det enda jag begärde! Ärligt talat. Det jag skrev om igår att sit-ups är en myt för att få platt mage kan väl inte vara sant? Jag känner ju i magmusklerna att jag tränar! Jag tänker inte sluta göra sit-ups men däremot tänker jag bara äta fruktsallad en dag i veckan istället för flera dagar i veckan då det tydligen, enligt flera källor, kan vara anledningen till att jag ännu inte fått en platt mage! Men jag har en känsla av att jag också går miste om en del bra vitaminer kroppen behöver om jag slutar äta det helt så en dag i veckan får det bli fruktsallad! :) Det var allt jag hade på hjärtat för idag! Vi hörs, ha det bra! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: