largetosmall.blogg.se

2013-08-14
09:44:14

Rask promenad
Började dagen med en rask promenad på 5,52 km som tog 50 minuter, brände 356 kalorier på det :) 
Blev en god frukost när jag kom hem, fil med färsk blandad frukt med lite ingefära. Ingefära ger en god smak i filen och är även bra för kroppen! Till det tog jag en fullkornssmörgås med pumpafrön och en lite starkare ost, riktigt gott! När jag hade duschat och fixat mig tog jag 63 snabba hopp med hopprepet bara för att liksom... även om man inte blir svettig så tar det ju lite på kroppen ändå tror jag! 
 
Nu ska jag fortsätta fixa mig innan det är dags att bege sig till jobbet :) vi hörs, ha det gött! 
 
                           
Känner mig så jävla bra... är så stolt över mig själv. Jag klarar allt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: