largetosmall.blogg.se

2013-08-02
08:25:03

Unna-mig-dagen idag!!!
Nu är det fredag och frossardag! Eller frossa å frossa, jag får äta vad jag vill och hur mycket jag vill men oftast brukar jag begränsa intaget av allt jag äter ändå eftersom jag blir så äckligt mätt annars och när jag blir så mätt känns det otroligt ovärt med dessa dagar. Men oftast går det åt skogen iaf haha, brukar ligga asmätt och må illa ;) Men det beror ju också på att kroppen får en sockerkick eftersom den inte är van vid socker och annat gott...
 
Som det ser ut nu så blir det en sallad på stan i eftermiddag, och ja, jag räknar det till mina unna-mig-dagar på grund av att alla andra dagar måste jag äta hemmalagad mat eller sallad eller vad jag nu är sugen på. Ikväll ska jag och en vän besöka Världens bar också och dela på ett par kannor cider vilket ska bli riktigt nice! Jag bara älskar mina unna-mig-dagar eftersom jag inte behöver tänka så mycket på vad jag äter och träning är inte livsviktigt. Som ni vet så tycker jag att det är riktigt jobbigt på vardagarna med kost och träning i och med att jag måste tänka så mycket på vad jag stoppar i mig, hur mycket osv för att behålla vikten samt ha koll på att jag tränar tillräckligt... JAG ÄLSKAR MINA UNNA-MIG-DAGAR!!!
 
Kommer nog upp ett inlägg ikv också där jag berättar mer om min dag/ kväll :) puss!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: