largetosmall.blogg.se

2013-08-08
22:52:55

Något gladare nu och mer peppad igen :)
Var ju ganska nere förut som ni märkte men för att lätta på det så pratade jag ut lite med Cicci, kände mig bättre och skulle sedan hämta lite saker hos en kompis så jag passade på att ta en powerwalk/ löptur dit och hem på 7,51 km  varav ca 3 km bestod av löpning utan paus (nytt rekord och jag vet inte var ifrån jag fick energin men bra gick det!) som tog 1h och 5 minuter och på detta brände jag ca 720 kalorier... känner mig mycket bättre nu och för att bevisa för mig själv att jag faktiskt klarar av att fortsätta kämpa tog jag lite efterbilder som jag sedan jämförde med förebilderna^^ resultatet ser ni ju nedan :)
 
   
 
 
      
 
 
    
 
 
Well, well. Jag lär få fler svackor och dåliga dagar men det är bara att bita ihop och fortsätta kämpa! (: Även om det blir tråkigt att tänka på kosten för viktens skull så håller jag mig faktiskt friskare längre också! Så får väl ha det lite i bakhuvudet också när mina svackor och dåliga dagar tar för sig dagen. 
 
Det var allt för mig idag, vi hörs antagligen imorgon eller snart igen om inte annat (:
 
Ha det gött, bye!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: