largetosmall.blogg.se

2013-04-18
20:59:00

Boxningspass
Har precis kommit hem från ett hårt boxningspass och jag känner hur händerna skakar när jag skriver det här... Känner att detta var vad jag behövde när jag var sjuk förra veckan och inte kunde träna... tror jag var på 2 pass bara och någon promenad.
Vad som är viktigast att tänka på efter ett boxningspass är att äta och dricka vatten eftersom man gjort av med så mycket energi och mitt problem just nu är att jag åt LCHF-pannkakor med bär och grädde en timme innan boxningspasset och jag är fortfarande mätt... hehe får väl vänta tills efter duschen så kanske jag äter lite yogurt eller så. Fruktsallad åt jag alltid efter boxningen förut men känner att jag inte riktigt skulle få ner det idag, hehe! 
 
Dagens fråga till er läsare: Vad tränar ni och om, vad äter ni efteråt?:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: