largetosmall.blogg.se

2013-04-17
13:47:00

Dags att dra ner på LCHF
Nu när jag lyckats gå ner så mycket i vikt och vet hur mycket man ska äta osv så tänkte jag dra ner på LCHF lite... För som jag skrev en annan gång, det inte handlar inte om vad man äter utan hur mycket! Så igår köpte jag riktigt fullkornsbröd som inte innehöll socker/ sirap. Varav sockerarter stod på 3.5 g och så jämförde jag med brödet jag åt innan nyår vilket kunde ligga på 9 g. Jag kommer inte ha något smör på brödet utan bara pålägg, tycker man att det blir för torrt så kan man dricka något till som t.ex. mjölk eller vatten. Men vi får se, går jag upp i vikt av detta så kommer jag eventuellt att gå tillbaka till LCHF igen eller någon annan diet. Men innan jag bestämmer mig måste ju kroppen få ett par veckor på sig att vänja sig vid mer vetemjöl och så, så jag kanske går upp några kg som jag sedan går ner igen när kroppen vant sig.
 
Nu ska jag ut på promenad, ha en bra dag hörrni :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: