largetosmall.blogg.se

2013-04-15
20:21:00

Dans feugo
Var på ett dansfeugo-pass nu ikväll och eftersom jag inte tränade så mycket förra veckan så kändes det att jag tappat lite... Det var många nya låtar och nya steg och så, det är kul med nytt ibland. Den näst sista låten "feel this moment" blir jag så taggad av bara för jag vet att det är en del hoppande och så och ju mer jag får hoppa och använda min kondition desto mer glad blir jag för att jag själv märker skillnaden från mitt första gympass. Ikväll kände jag bara att jag är så  bäst! Ska snart beställa hem en klänning också och jag SKA ha medium i den så liiiite till får jag kämpa och sen SKA jag stanna där också. Jag vet att jag kommer klara det :) Märker även på en svart t-shirt och ett svart linne jag har att dom inte åker upp över magen längre när jag rör på mig... och anledningen är, hoppas jag ;), att jag blivit smalare och jag ser själv också att magen är mindre. Härlig känsla det där :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: