largetosmall.blogg.se

2013-07-28
19:06:00

Planen som sprack... ;)
Jag skulle inte äta socker och jag skulle träna varje dag fram till i fredags och hur gick det? Det gick bra ända tills Karl fråga om vi skulle dra till smultronstället redan på onsdagen, haha. Men jag känner att det inte gör så mycket. Det var väldigt gott och jag mådde nog bättre både psykiskt och fysiskt efter att ha vart där. Dels för att jag är så trött på att tänka på vad jag äter och hur mycket jag måste träna hela tiden så att bara ta en random dag och dra iväg och käka glass gjorde mig bara glad psykiskt. Fysiskt sätt kände jag mig mycket piggare. Dagen efter orkade jag ta en raskare promenad än jag orkat på länge, jag kännde verkligen hur svetten rann i nacken när jag var klar. 
 
 
 
 
Torsdag gick bra, uppehåll från socker om som jag skrev innan så blev det en rask promenad! Fredagen var det fest så då brydde jag mig inte om något. Jag åt och drack allt jag ville äta å dricka och någon speciell träning brydde jag mig inte heller om... Igår lördag så åt jag nyttigt och bra men tränade ingenting och idag är det söndag och jag har inte tränat något. Jag har haft födelsedagsfirande men har inte ätit kakor, tårta eller nått sånt. Jag ville bjuda mina gäster på något annorlunda så jag serverade kex och olika ostar samt en fruktsallad som jag även ska äta nu ikväll med en kompis. Till middag blev en halv kycklingfilé med beanässås som jag ställt undan som matlåda. Blev inte så jättemycket att äta men det blev ganska mycket när gästerna var här förut och så blir det ju mer nu när min kompis kommer också så mätt i magen lär jag nog vara ikväll haha! 
 
 

(drickan på bilden har jag inte tagit något av, det var mer till gästerna och jag kunde faktiskt stå emot att dricka det  ;))
 
 
Men imorgon måndag kör jag på som vanligt, nu ska jag tillbaka till verkligheten. Bra kost och träning och i helgen någon av dagarna får jag unna mig. Nu är det slut med flera-dagar-i-veckan-tro-att-jag-kan-äta-vad-jag-vill! Men ska man vara fin får man lida pin! :)
 
Men som sagt, blev en liten mini-semester från vardagen vad det gäller mat och träning och det behövdes. För ärligt talat, jag är trött på den här skiten om man får vara lite negativ... men före och efterbilderna får mig att INTE vilja ge upp. Fyfan rent ut sagt som jag såg i kroppen innan. Mycket snyggare nu, så jag ska hålla mig kvar! PUSS påt!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: