largetosmall.blogg.se

2013-06-13
22:55:26

Jämförelse 78 kg VS 65 kg
Hej! 
Nu kommer ögonblicket när jag överväger att jag faktiskt vill visa hur jag såg ut innan och hur jag ser ut nu. Jag vägde 80.5 kg som mest men det har jag ingen bild på utan på förebilden väger jag runt 78 kg. Ikväll nu när jag skriver det här väger jag 65,1 kg.
 
Före: ca 78 kg                                                                       Efter:  65.1 kg
  
 
 
Före: ca 78 kg                                                                     Efter: 65.1 kg
    
 
 
Före: ca 78 kg                                                                                 Efter: 65.1 kg
     
 
SKILLNAD!!! :) Tänk att jag klarade det! :) JAG LOVAR: Klarar JAG det här, så klarar alla detta som vill gå ner i vikt. Nu när jag gått igenom det här så vet jag att jag klarar allt! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: