largetosmall.blogg.se

2013-05-13
22:43:00

Inlines
Som jag nämnt tidigare vill jag ha lite variation på min träning och idag när jag verkligen inte visste vad för sorts träningen jag ville göra så hittade jag begagnade inlines för 140 kr och då ingick armbågs- och knäskydd samt hjälm och inlinesen var i min storlek och allt! Så vi åkte och köpte dom, jag åkte ca 1 timme som motsvarade ca 3,5 km! Det lär ju bli några fler km nästa gång jag är ute då jag idag övade på att hålla balansen och bromsa! Jag är sjukt nöjd över mitt köp idag och jag ska avsluta kvällen här med några sit-ups, benen och rumpan har jag ju redan tränat 1 timme idag och magen som är målet att bli av med just nu får jag ju inte glömma :)
                           

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: