largetosmall.blogg.se

2013-05-28
07:31:00

omotiverad!!!
Jag har blivit så omotiverad till att ta mina dagliga promenader/ träna. Jag vet inte varför? Kanske för att jag egentligen avskyr att promenera. Men vad gör man inte för att få drömmkroppen jag velat ha i flera år? Jag tänker iallafall fortsätta kämpa, allt har ju gått så bra för mig med viktnedgång, träning och kost. Nu ska jag bara hålla mig kvar här. Jag har fortfarande lite putmage kvar som jag vill bli av med men det är svårt och jobbigt. Nu känner jag att jag fått klaga av mig lite så, jag ska komma med lite positiva saker också! Jag har nu mera storlek medium i typ tröjor och klänningar vilket är fantastiskt!!! Jag missade till och med Large-perioden. haha så jag blev glatt överraskad när jag skulle köpa klänning i helgen :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: