largetosmall.blogg.se

2013-05-28
22:39:15

Promenad
Var ute på en promenad idag med Cicci. Det är faktiskt skönt att gå ut i det härliga vädret! Appen som jag laddade ner för ett par veckor sedan gör min träning lite roligare nu... den heter RunKeeper. Man startar den när man börjar träningen och avslutar den när man är klar. Oftast promenerar jag och då kan jag se på en karta hur jag har gått, det står vilken hastighet/ km jag gått i, det står hur lång tid jag har gått samt hur många kalorier jag gjort av med. Jag var jättenöjd nån av dagarna förra veckan, då hade jag gått/ joggat över en timme och bränt mer än 500 kalorier. Det är sjukt kul att leka med den där appen, haha. Ska ju ut och gå imorgon också, undra om jag kan gå samma runda på lite kortare tid denna gång? Vi får väl se... målet är att klara rundan på en timme men då får man typ jogga hela och den nivån ligger jag verkligen inte på just nu men det är ju bara att kämpa! Så småningom når man ju sitt mål, bara man verkligen vill så!
Aee, nu ska jag gå och lägga mig! Bye :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: