largetosmall.blogg.se

2013-05-08
12:08:00

tjock av frukt?
precis kommit hem från skolan och gör mig iordning direkt för en powerwalk runt djulö, tar 70-90 minuter att gå beroende på vilken tempo man har... det är så skönt att motionera ute i solen har jag märkt. jag som aldrig ville vara ute förut behöver verkligen få igen dom vitaminer från solen som jag under några år gått miste om... lunchen idag blev extra nyttig, lyxade till det med fruktsallad som jag inte ätit på länge så jag njöt extra mycket av den idag! jag stör mig så mycket på allt skrivande om att kvinnor som vill gå ner i vikt inte ska äta frukt, asså va f**?! människan har väl alltid ätit frukt och mått bra av det? så kommer man nu fram till att det inte var så bra, att det är därför man blir överviktig? vilket bullshit! det människan idag blir överviktig av är: koncerverad mat, färdiga såser, färdiga matlådor, yougurt med smak av bär eller frukt, juice, nyponsoppa, jamen allt det där! kom för fasen inte och säg till mig iaf, för jag blir vansinnig, att man blir tjock av frukt. usch, nu fick jag ut en hel del tankar och känslor... nu ska jag börja fixa mig för pw! bye :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: